quinta-feira, 16 de agosto de 2012

REGRAS DE LA COMISSON OURGANIZADORA

I – Cumposiçon
1. Haberá al menos un membro de la Comisson Ourganizadora an cada tierra/ária adonde se anscríban cuntadores
2. Cada membro de la Comisson Ourganizadora será repunsable por un cierto númaro de cuntadores: falando cun eilhes, splicando-le la eideia i tratando de ls problemas que ponga la sue zlocaçon i l cuntar la(s) cuonta(s).
3. Ls membros de la
 Comisson Ourganizadora dében de tener las cundiçones para cumprir cun las regras que eiqui quédan i seran scolhidos pul secretariado. Tamien puode haber membros de la Comisson Ourganizadora que se ouferéçan, mas l secretariado tem de cunfirmar se oubedécen a las regras stabelecidas.

II - Funcionamiento
1. Ls membros de la Comisson Ourganizadora stabelécen ou ajúdan a stabelecer l cuntato cul secretariado.
L cuntato faç se pa la páigina de l Facebook de MERLA CACHELRA, pa l blogue de MELRA CACHELRA ou pa l email melracachelra@gmail.com. Quien se quejir anscrebir cumo cuntador puode fazé-lo para estas moradas, seia diretamente seia por antermeio de l membro de la Comisson Ourganizadora de la sue tierra/ária.
2. Cada membro de la Comisson Ourganizadora debe de saber quanto tiempo bai a gastar cada cuntador a la sue repunsablidade i l nome de las cuontas que ban a ser cuntadas.
3. L membro de la Comisson Ourganizadora abisa l secretariado, l mais cedo possible, l mais tardar até la fin de júnio, de que un cierto cuntador nun se puode zlocar, para que el i la(s) sue(s) cuonta(s) puodan ser grabados i apersentados an bídeo.
4. Nun hai lhemite pa l númaro de cuontas de cada cuntador. Mais tarde l Secretariado poderá tener que stabelecer restriçones se l númaro de anscrebidos arrepassar l tiempo çponible.




-------------------------

REGRAS DA COMISSÃO ORGANIZADORA

I – Composição
1. Haverá pelo menos um membro da Comissão Organizadora em cada povoação/área onde se inscrevam contadores
2. Cada membro da Comissão Organizadora será responsável por um certo número de contadores: falando com eles, explicando-lhes a ideia e tratando dos problemas colocados pela sua deslocação e pelo contar o(s) conto(s).
3. Os membros da Comissão O
rganizadora devem possuir as condições para cumprir com as regras que aqui ficam e serão escolhidos pelo secretariado. Também pode haver membros da Comissão Organizadora que se ofereçam, mas o secretariado deve confirmar que obedecem às regras estabelecidas.

II - Funcionamento
1. Os membros da Comissão Organizadora estabelecem ou ajudam a estabelecer o contacto com o secretariado.
O contacto faz-se para a página do Facebook de MERLA CACHELRA, para o blogue de MELRA CACHELRA ou para o email melracachelra@gmail.com. Quem se quiser inscrever como contador pode fazê-lo para estas moradas, seja directamente seja por intermédio do membro da Comissão Organizadora da sua povoação/área.
2. Cada membro da Comissão Organizadora deve saber quanto tempo gastará cada contador à sua responsabilidade e o nome dos contos que vão ser contados.
3. O membro da Comissão Organizadora avisa o secretariado, o mais cedo possível, o mais tardar até ao fim de junho de 2013, de que um determinado contador não se pode deslocar, para que o(s) seu(s) conto(s) possa(m) ser gravado(s) e apresentados em vídeo.
4. Não há limite para o número de contos de cada contador. Mais tarde l Secretariado poderá ter de estabelecer restrições se l número inscritos ultrapassar o tempo disponível.

O Secretariado do 1.º Melra Cachelra

Sem comentários:

Enviar um comentário